[linux-programlama] Re: merhaba .. ilk mailim .

---------

From: Yüksel ÖZCAN (yukselozcan@celiknet.com)
Date: Tue 02 Mar 2004 - 09:08:25 EST

    Selam,

    sametc: basliycam basliycam derken neredeyse 1 yil sonra c ogrenmeye karar
    verdin demek :)
    Benim sana ve herkese aktarmak istedigim bir bilgim var.
    Sakarya Universitesi internet destekli ogretim calismasi kapsaminda
    Bilgisayar Programciligi bolumu bir suredir hizmet vermektedir. Kisaca
    ozetliyecek olursam; egitim 8 ay suruyor ve sadece 50+5= 55 milyon liraya
    mal oluyor. Benim gibi liseyi bitirdikten sonra ekmek davasina dusup, 5 - 6
    sene sonra akli basina gelip te programlamaya derin merak salanlara da bu
    konuda ellibe$ milyona sertifika edinme imkani sunuyor. Egitimin iceriginin
    kalitesini bilmiyorum ama ben yarin kayidimi yaptirip egitime baslamaya
    kararliyim. ilginenler icin ders programi hakkindaki linkler de asagidadir.
    http://www.ido.sakarya.edu.tr/sertifika adresinden gerekli detaylari
    ogrenebilirsiniz.
    http://www.ido.sakarya.edu.tr/sertifika/default.asp?d=bp2 adresinden de
    Bilgisayar Programciligi detaylarina ulasabilirsiniz.

    Yuksel OZCAN
    http://muhasebeci.sf.net