[linux-programlama] Re: merhaba .. ilk mailim .

---------

From: cambaz samet (onlineports@yahoo.com)
Date: Tue 02 Mar 2004 - 06:59:12 EST

    > Aslında Serdar Hoca'ya sormuşsunuz ama ben
    > yanıtlamaya çalışayım.
    > Kendisi müsait olunca ondan da bir yanıt
    > alabilirsiniz :).

    Aslında sadece serdar koylu'ye değil. C bilen herkese
    sormustum.. (bu sanırım size soyle birşey
    getirmedi:yaa cocuğa bak biz burda gelecek a.ş de
    yıllarca programcı olarak calışmışız o geliyor soruyu
    bir kişiye soruyor)
    hayır serdar koyluye değil aslında hepinize...
    bundan ozur dileriz ... uludagcılar :))