[linux-programlama] merhaba .. ilk mailim .

---------

From: cambaz samet (onlineports@yahoo.com)
Date: Mon 01 Mar 2004 - 12:40:27 EST

    şimdi benim sorum C programlama dili ile ilgili
    olucak..

    şu void() fonksiyonunu anlaşılcak şekilde hiçbiryerde
    dinleyemedim.. hiçbirşey geriye bilgi
    dondurulmeyecek anlamına geliyormuş.. eh tamamda nasıl
    yani void() geriye bilgi gondermiyecekse neden
    kullanılsınki ?

    diğer bir soruda...

    main() programın basladığı ve genellikle son bulduğu
    bir fonksiyondur? nasıl yani ...... artı

    void(main) ne anlama geliyor o zaman program
    baslamıyacak anlamına gelmezmi..

    ya da main(void) <bu ile >void(main) arasındaki fark
    nedir...

    ah su void() fonksiyonu.....

    basta serdar koylu olmak uzere ki(ciddiyim serdar
    koyluye hayranım onun kadar kolay bir programlama
    oğreten gormedim hatta bir yerde programlama sorusunla
    karsılastımı anında cevaplar ama super cevaplar:)

    sevgi ve saygı..

    sametc(www.fazlamesai.net)