[linux-programlama] Re: Flash Disk Hakkında

---------

From: Qzg=FCr_YILMAZ?= (mrucan@hotmail.com)
Date: Mon 01 Mar 2004 - 06:59:08 EST

    İlk önce yardımlarınız için çok teşşekürler Serdar Bey
    Benim yapmaya çalıştığım sistemimde istemediğim usb flash diskleri
    kullandırmamak biri bir makinaya flash disk taktığında benim tanıdığımsa
    kullansın değilse kullanmasın gibi
    Bununla ilgili döküman, veri, kod bulabileceğim bir yer varmıydı.
    Tekrar Teşekkürler
    Selamlar
    İyi Çalışmalar