[linux-programlama] Re: İnternet Hat Takibi (User Takibi)

From: Özdemir Şarman (ozsarman@netone.net.tr)
Date: Fri 04 Jun 2004 - 14:12:45 EEST

Ben ayni zamanda iptables firewall kullanmanizi oneririm bu sekilde hem
detayli log alabilirsiniz.
Hemde kisitlamada yapabilirsiniz.Hemde sistem guvenliginizi arttirmis
olursunuz.

Squid ile ilgili detayli bilgi almak icinde: http://www.squid-cache.org/
adresini ziyaret edebilirsiniz.

İyi Çalışmalar,

Özdemir ŞARMAN
System Engineer, System Department
NetOne Bilgi ve İletişim Hizmetleri A.Ş.
Tel : +90212 355 1744
Fax : +90212 216 5566
Email : ozsarman@netone.net.tr