[linux-programlama] Re: İnternet Hat Takibi (User Takibi)

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Fri 04 Jun 2004 - 13:40:33 EEST

Selamlar..

> Arkadaşlar Merhaba
> Rahatsız ettigim için özür dilerim ancak bir sorum olacaktı sizlere bana bu
> konuda yardımcı olursanız sevinirim.

Rahatsiz etmiyorsun aslen. Cunku insanlar bu tur mesajlari bastan kabul
ederek uye oluyor bu listelere. Fakat, bu mesaji alip buldugun tum
listelere yollamis olman cok rahatsiz ediyor.

Eger, bunu sadece Linux-ileri veya Linux-Network'a yollasaydiniz, bu
yazdigimin yarisi kadar ile sorunuza cevap verirdim. Eminim verenlerde
olacaktir. Ama ben vermeyecegim, cok iyi bildigim cevabi. Cunku, hangi
mesajiniza cevap vermem gerektigini kestiremiyorum. Ustelik size mesaj
yazmak icin ayirabilecegim vakti, sizin diger mesajlarinizi okumak vs.
icin harciyorum..

Bilmem anlatabildim mi?

Saygi ve sevgiler..