[linux-programlama] Re: mobil java uygulamalari

---------

From: OKAN ARI (okanari@aridersanesi.com)
Date: Thu 10 Jun 2004 - 21:31:45 EEST

Java destegi olan tum telefonlarda calistirabilirsiniz.

Tabi Su an javada MIDP 1.0 ve MIDP 2.0 olayi var. Su an benim gordugum tum
java yazilimlar MIDP 1.0 uyumlu ki MIDP1.0 tum java destekli telefonlarca
calistirilabilir. MIDP 2.0 ise daha yeni ve hangi tellerde var bilmiyorum.

Kısaca J2ME uygulamaları(*.jar) her java destekli telde calisir MIDP 1.0
olmaları şartı ile.

OKAN