[linux-programlama] Re: script ile mail ayiklama

From: Murat Arslan (arslanm@gmail.com)
Date: Thu 29 Jul 2004 - 15:09:07 EEST

bu biraz zor gorunuyor. zira microsoft outlook ve lotus (en azindan
bildigim kadariyla bu ikisi) rfc'lere uygun mail atmiyorlar.
attachment'ta boundary standardlarina uymuyorlar. basilixi yazarken bu
beni epey ugrastirmisti. related terimini kullaniyordu outlook ki
attachment tanimlarken boundary headerlarina related eklediklerinde
istenen attachmentin istenen sirada gosterilmesi saglaniyordu. bu da
programlama acisindan zorlayici olabilir. yazilan script outlooktan ve
lotustan gonderilen mailleri ayiklamakta zorlanabilir.

yine de yazilmis birseyler olabilir arastirmak lazim

--
Best Regards
Murat Arslan