[linux-programlama] script ile mail ayiklama

From: Zafer BAHADIR (zbahadir@bursa-linux.org)
Date: Thu 29 Jul 2004 - 13:26:18 EEST

Selam arkadaslar.

Bir dizindeki mailleri, eklerini ve mesaj alanindaki mesajlari ayiklayarak=
=20
dosya olarak kayit eden bir scripte ihtiyacim var. =A0Bash, perl veya php=20
script olabilir.=20

maili acip atac dosyayi turune gore gonderenin ismini iceren bir klasor=20
olusturup icine kaydetecek, ve mesaj alanindaki bilgiyide ayri bir dosya=20
olarak ayni dizine kaydetecek. benim bu scripti yazmam =E7ok uzun zaman=20
alabilir, benim ise acilen ihtiyacim var.

bu script cok isime yariycak onerisi ve yardimi olacak arkadaslara=20
tesekkurler.

Zafer BAHADIR
Bursa Hakimiyet Gazetesi