[linux-programlama] Re: PHP - GTK

From: ali@muhabir.org
Date: Sun 25 Jul 2004 - 02:10:39 EEST

Delphi ye karar vermeden once Alan Knowles' in calismalarini incelerdim.

Web sayfasi : www.akbkhome.com

Sunum : http://www.phpconference.de/2003/slides/gtk_track/
knowles_building_gtkapp_for_enterprise.pdf
Ornek Kod : http://www.phpconference.de/2003/slides/gtk_track/
knowles_gtk4enterprise_examples.tgz

eger bu konuda calismaniz olursa ve kucuk bir ozet ile sonucunu yayimlarsan=
iz=20
acayip mutlu olurum :)

SK

Cts 24 Tem 2004 20:37 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz: