[linux-programlama] Re: Visual basic for linüx????

From: Serbülent ÜNSAL (ozgurruh_s@yahoo.com)
Date: Thu 22 Jul 2004 - 18:02:05 EEST

Asl#305;nda direk visual basic ile ilgili olmasa da windows deneyimlerinizden yola ç#305;karak, mono projesini dikkate alman#305;z#305; tavsiye ederim.
Özgür Uğur <ozgur_ugur_ce@yahoo.com> wrote:phoenix diye bir proje duymuştum.
Mehmet USLU wrote:Arkadaslar kusura bakmayin... Ben linüx ile program yazmak istiyorum...
Windows tabanli bir çok programim var fakat visual basic üstün orta derecesi
kadar biliyoum ve baska bir dille hiç ugrasmadim.. Visual basic for linüx
var mi? Bir aralar gambas diye bir seyduydum indirdim. fakat
çalistiramadim....
Bu konu ile ilgili bana yardimci olur musunuz?