[linux-programlama] Re: tablo tasarimi (konu disi)

---------

From: Mucip ILBUGA (ilbuga@hotmail.com)
Date: Mon 19 Jan 2004 - 11:41:18 EST

            Selam,
            Bahsettigin Tel alanlarin tel12...Tel25 gibi artmayacaksa ayni
    kayitta ekleyebilirsin gibi geliyor bana... Zaten her bir tel alani en fazla
    12-15 karakter olacagina gore cok da buyuk kayip olmaz. Ama 250 karakterlik
    10 adet Tel alanini her kayida yazayim mi dese idin "durma! hareket dosyasi
    yarat" derdim... Bu tamamen alan boyutu ve adetin coklugu ile alakali....
    Ama daha once huseyin arkdasin da dedigi gibi bu tamamen senin kurgun....

            Kolay Gelsin,
        Mucip:)