[linux-programlama] Re: txt dosyasi yazdirma

---------

From: Yüksel ÖZCAN (yukselozcan@celiknet.com)
Date: Wed 07 Jan 2004 - 08:53:25 EST

    Merhaba

    > Sorunuz =FCzerine d=FC=FE=FCnd=FCk=E7e akl=FDma gelen =FC=E7 =E7=F6z=FCm =
    > var.
    >
    > 1- gnome-print, gimp-print ve benzerlerinden birini kullanmak. Bu,
    > problemin =FCzerinden atlamak gibi duruyor. Ancak lpr'nin =E7al=FD=FEm=
    > amas=FD
    > yayg=FDn bir sorunsa, benzer bir sorun bu k=FCt=FCphaneler i=E7in de g=
    > e=E7erli
    > olabilir.
    Bunu mdk9.2 ve fedora kurduktan sonra problem duzelmesse deneyecegim.

    > 2- Ger=E7ekten, =F6nce ps'ye =E7evirip =F6yle yollamak. Dedi=F0im gibi, a=
    > 2ps bu
    > sorunu =E7=F6zer gibi duruyor.
    ozellikle a2ps ile dun aksam bayagi bocaladim. maalesef ps dosyasina #gs
    deneme.ps ile bakinca sonuc yine husran.

    > 3- lpr'nin cups'dan geldi=F0ini san=FDyorum (CUPS kurulu ise). Bu durumda
    > /etc/cups alt=FDndaki konfig=FCrasyon dosyalar=FDn=FDn alt=FDna bak=FD=
    > p (=F6rne=F0in
    > /etc/cups/printers.conf) bir =E7=F6z=FCm bulabilirsiniz. Bu durumda
    > paketinizde CUPS ba=F0=FDml=FDl=FD=F0=FD koyman=FDz gerekebilir. Ama o=
    > lmayacak i=FE
    > de=F0il. Bu conf dosyalar=FDn=FDn uyumlu hale getirilmesi i=E7in paket=
    > i=E7ine
    > bir betik de konulabilir mesela.
    Cups duzgun calisiyor. Yalniz cupsun configurasyon dosyalari ile ugrasmadim.
    Onu da deneyecegim. Oneriniz icin tesekkurler.

    Yuksel OZCAN