[linux-programlama] Re: Fw: Re: php ile kurum otomasyonu

---------

From: Dinçer Akay (dincer@sikayetvar.com)
Date: Tue 10 Feb 2004 - 12:04:16 EST

    stok_kartlari.png resmindeki =F6=F0eler ve de bundan daha karma=FE=FDk =
    yap=FDlar
    web tabanl=FD olarak yap=FDlabilir. Fakat bunun i=E7in iyi bir php =
    bilgisi
    yan=FDnda ondan daha fazla ileri d=FCzey tasar=FDm teknikleri bilmek
    gerekiyor.

    En ba=FEta DOM (Document Object Model, http://www.w3.org/DOM/) ve DHTML
    =E7ok iyi bilinmeli. Javascript,CSS de =E7ok =F6nemli. Ayr=FDca, XML( ve =
    buna
    ba=F0l=FD Xpath,XLink,XML Schema ...). E=F0er grafikte kullan=FDlacaksa =
    GD vb.
    PHP eklentilerinin kullan=FDm=FD da iyi bilmeli.

    Burada en =F6nemli olan=FD DOM. G=FCc=FCn=FC ifade etmek istersek =
    Macromedia
    Dreamweaver bunun API versiyonu ile yaz=FDlm=FD=FEt=FDr.

    Sayg=FDlar