[linux-programlama] Re: YNT: Re: Fw: Re: php ile kurum otomasyonu

---------

From: Yüksel ÖZCAN (yukselozcan@celiknet.com)
Date: Tue 10 Feb 2004 - 11:42:31 EST

    Umut demis ki;
    >Ya konuya disaridan atlamak gibi olacak ama:
    >phpmyadmin guzel bir ornekti, onceki e-maillerinizde verdiniz.
    >Her ne kadar mysqlclient kadar pratik olmasa da hemen hemen tum islemler implemente edilmis.

    >Cok kompleks bir sayfa yapacaksaniz bunu dizaynini da tutar JAVA ile yapar, applet olarak
    >atarsiniz sayfaya, boylece yine web uzerinde kalmis ama dinamik programlamis
    >olursunuz...

    iste benim sabahtan beri anlatmaya calistigim sey bu. Konuya nerden atladiginiz onemli degil ama, parmak basilabilecek en guzel yere atladiniz, tebrik ederim. ;-) Kisaca tekrar ozetlersem. 5000 tane uye oldugunu dusunun. Her uye icin 30 tane islem yapilsa(ekle,degistir,cikar,incele,aidat bilgileri, hesap analizi, hesap ozeti, ekstre, hareketler vs.) browser ile en pratik ve hizli yol pma tarzi bir yaklasim(sayfa gorunum ve kullaniminin operatorun hosuna gitmeyecegi bir hal olusacak). pma haricinde uygulanacak diger yollarda da gelisim surecininin iyice uzayip php/css/javascript/html kodlarinin birbirine karisacagi dusuncemi vurguladim. aplet fikri'nin de yabana atilmamasi gerek.

    Yuksel OZCAN
    http://muhasebeci.sf.net