[linux-programlama] YNT: Re: Fw: Re: php ile kurum otomasyonu

---------

From: Yüksel ÖZCAN (yukselozcan@celiknet.com)
Date: Tue 10 Feb 2004 - 10:15:23 EST

    >PDF fonksiyonlar=FDn=FDn bu kadar geli=FEmi=FE oldu=F0u bir d=F6nemde =
    >PDF ile i=FE
    >yapammak sa=E7ma geliyor.=20
    Merak etmeyin bende koyu bir php fanatigiyim. PHP html'den sonra, c'den once ogrendigim ilk dildir. Benim sorun cikabilir demeye calistigim sey php kodlari degil, php kodlarindan daha fazla olacak olan javascript/dhtml kodlaridir. Calisan programin dinamizmi ile alakali, php/asp meselesi degil. Programda calisirken bir fatura girerken 10 tane sayfa gezmemek icin, bol cookie'li islemlerden kurtulmak icin. Ozgurluk bu, isteyen istedigini kullansin. Web tabanli yapilan birseyin sonuclari olsa da, gorup oyle tartismaya devam etsek daha iyi olur. Web/php yi kucumsemiyorum. Ama hepsinin yeri ayri.

    Yuksel OZCAN
    http://muhasebeci.sf.net