[linux-programlama] Re: Fw: Re: php ile kurum otomasyonu

---------

From: Yüksel ÖZCAN (yukselozcan@celiknet.com)
Date: Tue 10 Feb 2004 - 10:06:30 EST

    > gordugum seylerdi bunlar, uygulama esnasinda daha neler cikacak allah
    > bilir. Size kolay gelsin.
    Enver Altin demis ki;
    >Biraz da bilgi/tecrube ile ilgili sanirim. Web ile yapamayacaginiz pek
    >az sey var.
    Dogru diyorsunuz, bilgi ve tecrube konusunda eksiklerim var. Fakat daha once inceledigim bir kac web tabanli muhasebe sisteminde bu sorunlari bizzat gordum, dogrusu bu yapilamayacak gibi gorunen seylerin webte calisan halini/kodlarini gormek isterim. Kendi programima da web modulu gerekli, onun icin.
    Yuksel OZCAN
    http://muhasebeci.sf.net