[linux-programlama] Re: Fw: Re: php ile kurum otomasyonu

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Tue 10 Feb 2004 - 07:21:13 EST

    On Tue, 2004-02-10 at 15:07, Yüksel ÖZCAN wrote:
    > Benim bahsetmeye/anlatmaya calistigim seyin linuxla bir ilgisi yok.
    > Temel olarak bu turde bir programin browser uzerinde calismamasi
    > gerektigini izah etmeye calisiyorum. Yoksa browser uzerinde olacaksa,
    > ha asp.net ha php, hic farketmez, isterseniz asp ile deneyin, bu
    > konuda serbestsiniz ama asp.net kullanarak anlatmaya calistigim
    > sorunlari cozemezsiniz. Ve c# diyorsunuz. C# icin de .NET yerine size
    > www.go-mono.com dan gnome.NET(mono) kullanin. yani asp.net
                           ^^^^^^^^^
                           Gtk# (gtk-sharp@lists.ximian.com)
    > kullanmanin, bahsettigim isleri cozmeye yonelik bir katkisi oalcagini
    > hic sanmiyorum. Ne cozumlerine yonelirseniz yonelin browserdan uzak
    > durmaya calissaniz iyi olur. Ki benim bahsettigim sorunlari ben bizzat
    > yasamadim, projeye baslamadan once soyle bir 10 - 15 dakika dusundum,
    > ve %100 ihtimalle karsilasip ta kurtulamayacagim problemler olarak
    > gordugum seylerdi bunlar, uygulama esnasinda daha neler cikacak allah
    > bilir. Size kolay gelsin.

    Biraz da bilgi/tecrube ile ilgili sanirim. Web ile yapamayacaginiz pek
    az sey var.

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant
    |    FRONT |
    |==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.Ş.
    |_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/
    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part