[linux-programlama] Re: Fw: Re: php ile kurum otomasyonu

---------

From: Yüksel ÖZCAN (yukselozcan@celiknet.com)
Date: Tue 10 Feb 2004 - 08:07:07 EST

    >Galiba MS cozumlerine yonelmem gerekecek.
    >Asp.net ve C# gibi.
    Yo yo bunu yapmayin, en azindan simdilik :)
    Benim bahsetmeye/anlatmaya calistigim seyin linuxla bir ilgisi yok. Temel olarak bu turde bir programin browser uzerinde calismamasi gerektigini izah etmeye calisiyorum. Yoksa browser uzerinde olacaksa, ha asp.net ha php, hic farketmez, isterseniz asp ile deneyin, bu konuda serbestsiniz ama asp.net kullanarak anlatmaya calistigim sorunlari cozemezsiniz. Ve c# diyorsunuz. C# icin de .NET yerine size www.go-mono.com dan gnome.NET(mono) kullanin. yani asp.net kullanmanin, bahsettigim isleri cozmeye yonelik bir katkisi oalcagini hic sanmiyorum. Ne cozumlerine yonelirseniz yonelin browserdan uzak durmaya calissaniz iyi olur. Ki benim bahsettigim sorunlari ben bizzat yasamadim, projeye baslamadan once soyle bir 10 - 15 dakika dusundum, ve %100 ihtimalle karsilasip ta kurtulamayacagim problemler olarak gordugum seylerdi bunlar, uygulama esnasinda daha neler cikacak allah bilir. Size kolay gelsin.

    Yuksel OZCAN
    http://muhasebeci.sf.net