[linux-programlama] Re: cok platform programlama

---------

From: Davut Topcan (davut@aysis.com.tr)
Date: Tue 10 Feb 2004 - 05:10:20 EST

    Selam,

    From: "fr" <freddy_k2033@yahoo.com>
    Sent: Tuesday, February 10, 2004 11:19 AM
    > hem windows hem linux altinda calisabilecek
    > uygulamalar yazmak istiyorum. programlama dili olarak
    > onerileriniz nelerdir?
    Bu tamamen gelistirecegin uygulamaya bagli, uygulama web tabanli olacaksa
    PHP ile ayni uygulamayi birden fazla platformda çalistirabilirsin.. Ama
    Visual bir uygulama olacaksa ; windows için API vs kullanmamalisin.. tüm
    fonksiyonlarini en bastan kendin olusturmalisin.. Linux içinse sistem
    fonksiyonlarini kullanmamalisin..
    -- windows üzerinde Delphi ile uygulama gelistirirsen (6.0 ve üstü için)
    kodlarini CLX olarak yazarsan linux üzerinde Kylix ile derleyebilirsin ama
    ayni kurallar bunun içinde geçerli.. sistem fonksiyonlarini fazla
    kullanmamalisin..!

    Esenlikler..
    http://portled.nogate.org