[linux-programlama] Re: php ile kurum otomasyonu

---------

From: Yilmaz Cankaya (yilmaz.cankaya@ulugbey.de)
Date: Tue 10 Feb 2004 - 05:22:40 EST

    Eger bu ise yeteri kadar para yatiracak durumunuz varsa SQLServer ve Visual=
     Basic falan da kullanabilirsiniz, rapor olusturulmasi pdf ile sqlserver-vi=
    sual basic ikilisi kadar rahat olmayacaktir ornegin fakat cok ucuza mal olm=
    ayacagi kesin ( anahtar kelime : Bill Gates ).=20
    Su anda cok buyuk firmalar bile PHP ile ( Zend.com support) calisiyor.. UPS=
    , T-Online, Apple gibi ve benim burada yazlari calistigim bir firma var=20
    www.powerslave.de adresinde bakabilirsin, inanilmaz seyler uretildi PHP ile=
     hatta herhangi bir internet sayfasini relational olarak dillere gore parse=
     edebilen bir arama motoru bile yapildi.. =20
    Hatta olusturmayi dusundugun moduller icin internette arama yapabilirsin mu=
    tlaka senin ihtiyaclarini karsilacak ve isini kolaylastiracak moduller vard=
    ir.. =20
    PHP ile programlayacak birisi varsa bence ( Optimizasyon gibi konular haric=
     zira bu konuda ornegin SQLServer Query Analyzer in yeri doldurulamaz) cok =
    rahat bir sekilde butun dusundugunuz sirket modullerini php ile hayata geci=
    rebilirsiniz..=20
    Hatta PHP Server linux altinda olacaksa ( umarim oyle olur) cok rahat bir s=
    ekilde shell scriptleri da kullanip sizin icin gerekli bazi seyleri intrane=
    t bazli idare edebilirsiniz..=20
    Kolay gelsin..