[linux-programlama] php-informix

---------

From: Nebi Senol Yilmaz (nsenol_yilmaz@yahoo.com)
Date: Tue 10 Feb 2004 - 03:17:36 EST

    merhaba;

    redhat 7.2 sistem uzerinde apache ve php kurmaya
    calisiyorum fakat php'yi informix ile birlikte kurmaya
    calisiyorum ama basarabilmis degilim. make dedigim
    zaman classin bir tanesinden bir hata veriyor.

    informix client kurulu durumda, gerekli path'ler set
    edilmis durumda.

    acaba daha once linuxta php'yi informix ile
    derleyeniniz var mi? yardimlarinizi bekliyorum.