[Linux-programlama] QT ve GTK

From: Okan Çetin (okancetin@gmail.com)
Date: Fri 24 Dec 2004 - 22:28:43 EET

Herkese iyi günler;
Listedekilerin QT ve GTK kütüphaneleri hakkındaki görüşlerini almak
istiyorum. Qt nin lisans şekli biraz değişik. GPL lisansına sahip
sürümü ile birlikte veritabanı sürücüleri gelmiyormuş. Bu veritabanı
gereken uygulamalar qt ile yazamayacağımız anlamına mı geliyor? Bir de
öğrenme açısından arasında bir fark olduğunu düşünüyor musunuz? Siz
hangisini tercih ettiniz veya ederdiniz?
(Aslında özgürlük gtk nın doğasında olduğundan gtk yı tercih ederdim
ama daha (önce buraya da yazmıştım) gtk yı kuramadım.
SAygılar...
Okan Çetin