Re: [Linux-programlama] Feedback

From: Erdal YAZICIOĞLU (erdal.yazicioglu@gmx.net)
Date: Wed 15 Dec 2004 - 17:41:32 EET

Woooww çok pardon...Link ekte

http://erdal.martinmysteresociety.com/
  ----- Original Message -----
  From: Yüksel ÖZCAN
  To: linux-programlama@liste.linux.org.tr
  Sent: Wednesday, December 15, 2004 7:48 PM
  Subject: Re: [Linux-programlama] Feedback

  link koymayi unutmu$ olabilirmisiniz acep :p
  onceki maillerinize de baktim bir link bulamadim

  Yuksel OZCAN
  http://muhasebeci.sf.net

  15-12-2004 Çarşamba günü saat 15:19 sularında, Erdal YAZICIOGLU dedi ki:
Geçen günlerde bir mysql sorusu sormustum. Iste o soruyu sordugun programi
sizin düsüncelerinizi almak için online yaptim. Acaba hocalarimiz programa
bir bakip görüslerini bildirebilirler mi?

Kullanici adi ve sifre demo

kayitli cihaz seri numarasi 000001

Benim yazilimini yaptigim MYSQL verisyonu 4.1.7 ancak server üzerindeki
4.0.18. Bu nedenle rapor grisi esnasinda hesaplama yapan TIMEDIFF fonksiyonu
çalismiyor. Bu nedenle hata alirsaniz umarsamayin. Sadece toplam saati
hesapliyor. Bunu PHP ile yapabilirdim ama MYSQL ile daha hosuma(açikcasi
üsendim:)) gitti.

Simdiden tesekkürler