Re: [Linux-programlama] c'de degiskenler

From: Harun Soylu [HBM] (soylu@be.itu.edu.tr)
Date: Sat 11 Dec 2004 - 16:01:46 EET

vi editorunde otomatik tamamlama ozelligi var. Degiskenin ismi ne kadar
uzun olursa olsun bir defa diyelim sozluk.txt diye bir dosyada sakliyosun
daha sonra degiskenin ilk harflerini yazip Ctrl+X+K ile otomatik olarak vi
editorunden tamamlamasini istiyosun. Defalarca kullandigin degisken
isimlerinin yaziminda cok kolaylik sagliyor.

Bununla ilgili ayrintili bilgiler ise

http://www.ibiblio.org/pub/Linux/docs/HOWTO/other-formats/pdf/C-editing-with-VIM-HOWTO.pdf

Kaynagin basligi: C editing with VIM HOWTO
Yazar: Siddhart Heroor

--iyi calismalar--
  Harun Soylu