[Linux-programlama] Feedback

From: Erdal YAZICIOGLU (erdal.yazicioglu@gmx.net)
Date: Wed 15 Dec 2004 - 17:19:51 EET

Geçen günlerde bir mysql sorusu sormustum. Iste o soruyu sordugun programi
sizin düsüncelerinizi almak için online yaptim. Acaba hocalarimiz programa
bir bakip görüslerini bildirebilirler mi?

Kullanici adi ve sifre demo

kayitli cihaz seri numarasi 000001

Benim yazilimini yaptigim MYSQL verisyonu 4.1.7 ancak server üzerindeki
4.0.18. Bu nedenle rapor grisi esnasinda hesaplama yapan TIMEDIFF fonksiyonu
çalismiyor. Bu nedenle hata alirsaniz umarsamayin. Sadece toplam saati
hesapliyor. Bunu PHP ile yapabilirdim ama MYSQL ile daha hosuma(açikcasi
üsendim:)) gitti.

Simdiden tesekkürler