Re: [Linux-programlama] selcuk erdem penguen dergisi

From: ali@linuxprogramlama.com
Date: Fri 10 Dec 2004 - 15:37:26 EET

Selamlar
Bora asil daha guzel bir haberi asagida sunuyorum. Kendisinden yuzsuzluk
yapip bir penguen istedim. Bundan 3-4 sene oncede istemistim. Ozaman
sanirim isleri yogundu ama bu sefer cevap verdi. Cevap asagida; saniirm
1-2 hafta sonra guzel bir penguen veya penguen grubu bu usta ellerden
gelebilir.
Hadi hayirlisi :)

Mesaj:

Merhaba Ali,

Benim de aklımda hep bir Turk Linux Penguen'i çizme projem var. Benim
penguen zaten dergimizin maskotu olarak kullanıldığı için biraz değişik
bir çizim yapmak istiyorum. Hatta isteyenin kullanabileceği bir
wallpaper paketi hazırlama düşüncem var. Bu günlerde biraz yoğunum, şu
yoğunluğu atlatayım 1-2 hafta sonra tekrar yazışırız.

Sevgiler...

S.E.