RE: [Linux-programlama] java hakkında

From: BULENT AYDIN (bull_aydin@yahoo.com)
Date: Mon 06 Dec 2004 - 15:29:22 EET

Selamlar ,

bir soru , günlerdir bu konu programci kelimesi
etrafinda dönüp duruyor.

cok merak ediyorum ... programci deyince ne
anlasiliyor.. (belki bende bazen yaniliyorum bunu
tanimlarken )

nedir programci , ne is yapar, programci olmanin ön
kosullari nelerdir ? bunu hep beraber bir tanimlasak
nasil olur ?

kolay gele...