[linux-programlama] xterm

From: Nebi Senol Yilmaz (nsenol_yilmaz@yahoo.com)
Date: Wed 04 Aug 2004 - 16:23:03 EEST

merhaba;

bir program araciligi ile (c) bir adet xterm acmak
istiyorum ve o terminale istedigim komutlari gondermek
ve calsitirmak istiyorum.

hadi terminal'i acmak problem degil, fakat o
terminal'de calisan shell'in pid'ini nasil bulurum,
veya o calisacak olan shell'e nasil komut
gonderebilirim?

bir fikri olan var mi acaba?
xterm'in manuallerina baktim ama pek bisey
cikaramadim.

tesekkkurler kolay gelsin.