[linux-programlama] Re: Turkce Ingilizce Dil Secimi

From: Guray Satici (guray@uludag.edu.tr)
Date: Tue 27 Apr 2004 - 13:26:41 EEST

Sagolun cozum icin .. Sanirim bundan baska yapabilecegim bir sey yok gibi
gozukuyor ... Proxy ler buna engel olabilir diye tahmin ediyorum ama???
Bildigim kadariyla squid header degisikligi yapabiliyor hatta abartip header
lari gondermeme gibi bir fantezi yapiyor :)

On Tue, 27 Apr 2004 13:09:11 +0300, Doruk Fisek wrote