[linux-programlama] Re: ttyslot() ?

From: Özkan KIRIK (g01156033@mersin.edu.tr)
Date: Sat 17 Apr 2004 - 16:59:50 EEST

Merhabalar,

        uzun sure bos yere ugrasmisim :(
"tty" komutunun kodlarini inceledim.
Bi de NE GOREYIM: aradigim sey orda yaziyor :)
ttyname(0) fonksiyonu, istedigim isi yapiyor :)
program deamon olmadan once ttyname'in degerini bir degiskene atiyorum.
fopen ile o devicenode 'u aciyorum,
fprintf ile de yazdiriyorum. Ustelik deamon iken bile yaziyor. (Sistem:=
 FreeBSD, linuxta calisir mi bilmem :P )

herkese kolay gelsin.

(Serdar Hocam, daemon iken konsola hic kasmadan yazdirabiliyorsunuz.)