[linux-programlama] Linux-php

From: ayucelen1 (ayucelen1@mynet.com)
Date: Fri 16 Apr 2004 - 10:18:37 EEST

Merhabalar..

Merhabalar karsima asagidaki gibi komutlar geldi ne ise yaradigini
anlamadim ve bu yuzden bircok problemlerle karsi karsiya kaldim.Acaba bu
problemimde bana yardim eder misiniz?

1'incisi:
 $this->language = strtolower($language);

buradaki "->" isaretinin ve "strtolower" komutunun ne ise yaradigini
anlamadim.

2'incisi :
class uploader {
                 var $file;
                }
 diye birsey var bunun da tam olarak ne yaptigini anlamadim.Simdiden
tesekkurler , iyi calismalar