[linux-programlama] ttyslot() ?

From: Özkan KIRIK (g01156033@mersin.edu.tr)
Date: Thu 15 Apr 2004 - 10:57:09 EEST

Merhabalar,
C'de programin hangi tty'den run edildigini nasil ogrenebiliriz?
biraz arastirdim, ttyslot() diye bir fonksiyon buldum.

Ancak geri dondugu deger'den DEVFS'deki karsiligini nasil bulabilecegimi bilmiyorum?

Bir ornekle yapmak istedigimi aciklayayim, program hangi consoldan (örnegin: ttyp0) calistirilmissa,
CONSOLE isimli degiskene "/dev/ttyp0" ifadesini aktarmaya calisiyorum.

saygilar

    Özkan KIRIK
FreeBSD SysAdmin