[linux-programlama] php sayi formati mysql

From: GOKHAN MEMIOGLU (gmemioglu@ozaltin.com.tr)
Date: Wed 14 Apr 2004 - 14:00:09 EEST

   merhabalar arkadaslar

            php mysql ikilisiyle bir program hazirliyorum formlardan
kullanicidan sayisal bilgileri maskeleyip nasil gosterebilirim
birazda sorunumu acmaya calisayim

            10000 bu sayiyi 10,000 seklinde gostermek istiyorum bunu
javascriptle cozdum fakat mysqlde bunu kaydedecegim tabloda bu alan float
tipli bir alan ve float kalmasini istiyorum
acaba kaydetme islemimi gerceklestirdigim sayfada tekrar 10000 sekline
donusturmeden bu sorunu nasil cozebilirim

          onerilerini bekliyorum simdiden tesekkurler