[linux-programlama] Re: Linux Altinda ACCESSte Mysql DB Kullanabilirmiyim?Windows ta Mümkün..

From: Onur BÝNGÜL (bingul@onar.com.tr)
Date: Mon 05 Apr 2004 - 19:47:59 EEST

From: linux-programlama@liste.linux.org.tr=0D
Date: 04/05/04 08:53:28=0D
To: linux-programlama@liste.linux.org.tr=0D
Subject: [linux-programlama] Linux Altinda ACCESSte Mysql DB
Kullanabilirmiyim?Windows ta M=FCmk=FCn..=0D
 =0D
Herkese iyi =E7al=FD=FEmalar.. ben samba ile payla=FE=FDma a=E7t=FD=F0=FD=
m bir access
veritaban=FDn=FD windows ortam=FDnda kullanabiliyorum. Benim istedi=F0im =
ki bana
m=FCmk=FCn de=F0ilmi=FE gibi geliyor Payla=FE=FDma a=E7t=FD=F0=FDm ve Lin=
ux alt=FDnda bulunan
Access te MySQL veritaban=FDn=FD kullanmak. Windowsta bu i=FEi ODBC drive=
rlar ile
yap=FDyorduk.. Peki LINUX ta da varsa bu nas=FDl olacak?=0D
  herkese =E7al=FD=FEmalar=FDnda ba=FEar=FDlar..=0D
 =0D
Yahoo! Small Business $15K Web Design Giveaway - Enter today=0D
 =0D
 =0D
 =0D
=2E

-- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
-- Type: image/gif
-- File: IMSTP.gif

-- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
-- Type: Image/jpeg
-- File: 2.jpg