[linux-programlama] Linux Altinda ACCESSte Mysql DB Kullanabilirmiyim?Windows ta Mümkün..

From: efkan turen (efkan_turen@yahoo.com)
Date: Mon 05 Apr 2004 - 19:03:06 EEST

Herkese iyi çalışmalar.. ben samba ile paylaşıma açtığım bir access veritabanını windows ortamında kullanabiliyorum. Benim istediğim ki bana mümkün değilmiş gibi geliyor Paylaşıma açtığım ve Linux altında bulunan Access te MySQL veritabanını kullanmak. Windowsta bu işi ODBC driverlar ile yapıyorduk.. Peki LINUX ta da varsa bu nasıl olacak?
  herkese çalışmalarında başarılar..