[linux-programlama] Re: Linux-php

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 01 Apr 2004 - 08:30:51 EST

    Thu, 1 Apr 2004 15:03:31 +0300 tarihinde aziz yücelen
    <ayucelen@dicle.edu.tr> soyle yazdi:

    AY> Aşagidaki gibi, bir web sayfasindan gelen veriyi okuyup bir dosyaya
    AY> yazan program yazdim ama aşagidaki programin altındaki hatayi
    AY> verdi.Ancak window altında calisirken (php triad) boyle bir hata mesaji
    AY> vermemisti.
    AY> HATA mesaji ise;
    AY> Warning: Wrong parameter count for fgetc() in
    AY> /var/www/html/uyelikformu/yakala.php on line 19
    AY> Warning: fclose(): supplied argument is not a valid File-Handle
    AY> resource in /var/www/html/uyelikformu/yakala.php on line 20
    Bunlar hata mesaji degil adi ustunde "uyari" mesaji.

    Yani programinizin calismasini engellemeyen ama normal olmayan islemleri
    gosteriyor.

    Tanimli error seviyesine gore bu mesajlar gosterilmeyebilir (diger
    denediginiz makinada oyle ayarli buyuk olasilikla).

    php.ini dosyasindan dilediginiz gibi ayarlayabilirsiniz.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694