[linux-programlama] Re: php ve print

---------

From: Suha Celik (s_suha@gmx.net)
Date: Thu 01 Apr 2004 - 08:30:48 EST

    Selam

    Bu etiket dökümün Php ile alakası yok onu html ve css lerle halledeceksin.
    www.w3.org adresinde html kodlarla ney nasıl ayarlayacağın hakkında bilgi
    var.
    Bu senin tasarım ve araştırmana bağlı. Bunun çözümünü php de veya başka
    bişeyde arama onlar sadece veri getirir html ise verileri gösterir.
    Phyton veya diğerleri hakkında bilgim yok

    İyi çalışmalar