Re: [Linux-sunucu] Apache yardim

From: Bulent Tatlidil (bulent.tatlidil@gmail.com)
Date: Mon 12 Sep 2005 - 20:25:13 EEST

bir alternatif daha ;
apache conf dosyası içinde <Directory> direktif(ler)i içinde

order deny, allow
allow from 192.168.1 (içerdeki ip bloğu olduğunu varsayarak)
deny from all

yazarak, işiniz halledebilirsiniz. İzin vereceğiniz ipleri, birbirleri
arasında boşluk bırakarak yazabilirsiniz.
Akabinde apache servisi yeniden başlatılmalı.

--
Bulent Tatlidil
you're in the army now..oouuoo in the army..now.