Re: [Linux-sunucu] top komutu ve yorumlaması

From: OKAN ARI (liste@ari-tech.com)
Date: Tue 13 Sep 2005 - 13:46:59 EEST

CPU usage'in neden arttığını bulmanın kolay bir yol olmadıgını 1,5 gunluk
yabancı forum takibi sonucu öğrendim. Okuduklarımı uygulayarak biraz yol
aldım.

Benim sunucumda EXIM ile ilgili bir sorun var. CPU kullanım oranı arttıgında
Exim'i kapatıp acıyorum duzeliyor. Exim'i guncelleyecegim bakalım.

Benzer sorunu olanlara yol göstermesi açısından yazdım bunları.

Teşekkürler