Re: [Linux-sunucu] Apache yardim

From: Huzeyfe Onal (huzeyfe.onal@gmail.com)
Date: Mon 12 Sep 2005 - 16:51:57 EEST

Basit olarak apache yapilandirma dosyasindaki Listen satirini ic ag IP
nizi dinleyecek sekilde ayarlayabilirsiniz

Listen 192.168.0.1:80
gibi. Ya da /etc/hosts.allow dosyasini kullanarak sadece belirli IP
lere erisim saglarsiniz.

httpd: ic_ag: allow
httpd: ALL :deny

gibi....
hosts.allow dosyasinin formati tam dogru olmayabilir, google'adn
bakarsaniz ornekleri boldur.

12.09.2005 tarihinde AHMET TOP <ahmettop@hotmail.com> yazmış:

> Merhabalar,
>
> Benim bir sorumum var. Apachede belli iplerin disinda web serverlara erisimi
> engellemek istiyorum ne yapmaliyim? Daha acik olarak web server hizmetimi ic
> network ve dis networkte nasil kisitlarim.(Firewall yok) Simdiden tesekkur
> ederim....
>

> Ahmet TOP
>

> AHMET TOP
>
> Elektronik ve Haberlesme Muhendisi

Huzeyfe ÖNAL
---
First Turkish Qmail book is out! Go check it.
Duydunuz mu! Turkiye'nin ilk Qmail kitabi cikti.
http://www.acikakademi.com/catalog/qmail/