[Linux-sunucu] FDC te pop3 hatasi Your server has unexpectedly terminated the connection.

From: Zulkuf OK (zulkuf_ok@hotmail.com)
Date: Fri 09 Sep 2005 - 08:03:06 EEST

hostname : mail
mx : 195.33.204.130
domain adi:perencodiy.com
linux redhat kurulu olan makinenin IP numarasi :192.168.105.101

Your server has unexpectedly terminated the connection. Possible causes for this include server problems, network problems, or a long period of inactivity. Account: '192.168.105.101', Server: '192.168.105.101', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Socket Error: 10053, Error Number: 0x800CCC0F

Fedora core 4.0
Fedore Core 4.0 kurulu olan makineye windows kullanicilarim outlook expressten baglanmak istediklerinde yukardaki hata mesajini aliyorlar.

/etc/dovecot.conf dosyasini ekteki gibi duzenledim.Ana makineyi acip kapadim.sendmail servisini yeniden calistirdim.Bir turlu asagidaki hatadan kurtulamadim.Outlook Express kullanan kullanicilarim e-mail server a baglanmnak istediklerinde asagidaki hatayi veriyor.Acaba calisan bir dovecof.conf dosyasini gonderebilirmisiniz.

Merhaba,

On Thu, 1 Sep 2005, Zulkuf OK wrote:

> Linux Redhat 9.0 olan sistemimi Fedora Core 4.0 ile yeniledim.E-mail server programi olarak sendmail kullaniyorum.
> Linux Redhat 9.0 da /etc/x.inetd/altinda ipop3 ve imap dosyalari vardi.Bu dosyalarda disable kismini no yapinca sistem pop3 hizmeti vermeye basliyordu.
> imap ve ipop3 dosyalar Fedora Core 4.0 da nerde.

Siz daha onceden wu-imapd kullaniyordunuz ve bu da xinetd altindan
calisiyordu. Dolayisiylz siz de dosyalari orada buluyordunuz.

Fedora Core 4'te pop3-imap içinDovecot geliyor. Onu kullanmanıicin
/etc/dovecot.conf içinden gerekli ayarlari yapabilirsiniz.

Saygilar.