RE: [Linux-sunucu] mysql 4.1.XX de iso-8859-9 karakter setikullanımı?

From: Levent YALÇIN (levent@sadecehosting.com)
Date: Thu 08 Sep 2005 - 10:53:31 EEST

Bütün dataların ya yeniden girilmesi demek (en ilkel çözümle) ya da bir
script le UTF-8 den iso8859-9 a dönüştürmek zorunda kalınır gibi geliyor
bana. Bildiğim kadarıyla bu tür bir işlem için mysql'in kendi converter ı
yok ve table ayarlarından direk latin5 yapmak işi çözüme götüren yol değil.

Biraz Navicat vb. programlarda kurcalanılabilir bu durum için.

Levent YALÇIN
System Administrator

SadeceHosting Internet Hizmetleri
Büyükdere cad. Yonca Apt. No : 151