RE: [Linux-sunucu] Apache 2

From: Taner Ayaz (taner.ayaz@kuzuairlines.com)
Date: Thu 27 Oct 2005 - 16:15:25 EEST

Ubuntu 5.04 üzerinde Apache çalışıyordu. Ubuntu'yu 5.10 yaptım ve apache 2
kurdum. Apache2 klasörünün içindeki httpd.conf un içinde birkaç satır
açıklama dışında bir şey yok. (O açıklamaları da anlamadım açıkçası.)

Sanırım apache2.conf dosyasının düzenlenmesi gerek. Ben şimdi elimdeki eski
httpd.conf a bakarak apache2.conf u düzenlemeye çalışıyorum ama bir türlü
aradığım satırları bulamıyorum.

Örneğin;
ServerType standalone

Port 80 (bu ayrı bir dosyada tutuluyor, bunda sorun yok..)

ServerName 81.215.205.97
ServerName localhost
VirtualHost example

Bu konu hakında yada Apache2 nin confu hakkında bir doküman önerebilecek
olan var mı?