Re: [Linux-sunucu] Debian Apache 2

From: H. Kerem Cevahir (hkerem@gmail.com)
Date: Thu 27 Oct 2005 - 12:22:53 EEST

Merhabalar,

Debian Sarge'deki apache2 paketi kuruldugunda öntanimli cgi ayarlarini
"/etc/apache2/sites-available/default" dosyasina yaziyor.
Ilgili satirlar su sekilde:
        ScriptAlias /cgi-bin/ /usr/lib/cgi-bin/
        <Directory "/usr/lib/cgi-bin">
                AllowOverride None
                Options ExecCGI -MultiViews +SymLinksIfOwnerMatch
                Order allow,deny
                Allow from all
        </Directory>
Yani öntanimli olarak "/usr/lib/cgi-bin/" dizinininde cgi calisiyor.

Ayni ayarlari baska bir dizin icin de yaparsaniz o dizinde de cgi calisir.
Ornegin:
        <Directory "/var/www/cgi-bin">
                AllowOverride None
                Options ExecCGI -MultiViews +SymLinksIfOwnerMatch
                Order allow,deny
                Allow from all
        </Directory>

Iyi calismalar...