RE: [Linux-sunucu] Qmail sorunu

From: Uğur Çobanoğlu (ugur@yesevi.edu.tr)
Date: Mon 17 Oct 2005 - 15:42:59 EEST

Ersen Bey sonsuz teşekkür ve saygılarımla

Badmailfrom işe yaradı. Ondan önce baddomains, badsubjects vs. birçok
kombinasyon denemiştim. Amam mailfrom hiç aklıma gelmemişti.

Sorunum çözüldü çok teşekkür ederim.

Qsheff i de ayrıca incelemeye başladım hemen

Tanrı Linux'u korusun

Saygılaırmla

Uğur ÇOBANOĞLU

  _____