[Linux-sunucu] Squid - hotmail attachment problemi

From: koray (koray@nsswb.com)
Date: Mon 17 Oct 2005 - 11:56:57 EEST

Merhabalar

Debian sarge uzerinde gelen squid ile (2.5.9-10sarge1) basit filtreleri
olan (sadece dosya uzantisi bazinda kisitlama)bir proxy sunucusu
calistiriyorum.Soyle bir sorunla karsilastim.
hotmail kullanan insanlar mail hesaplarina gelen attachmentlari download
edemiyorlar.Sorun dosya uzantisi kisitlamasiyla ilgili degil cunku ayni
dosyayi yahoo mailden attachment halinde download edebiliyorlar.
Squid loglarina hatalar su sekilde dusuyor.

1129275547.316 2 10.1.0.247 TCP_DENIED/403 1521 GET
http://by110fd.bay110.hotmail.msn.com/cgi-bin/saferd/ICT8%2d5%2epdf? - NONE/- text/html

1129275956.636 37 10.1.0.244 TCP_DENIED/403 1523 GET
http://by110fd.bay110.hotmail.msn.com/cgi-bin/saferd/ICT8%2d7A%2edoc? -NONE/- text/html

vs...

googleda birsey bulamadim.yardimci olursaniz sevinirim.
tesekkurler, selamlar