[Linux-sunucu] Mail Sunucu Hk.

From: Recep (recep@ulsis.com)
Date: Mon 17 Oct 2005 - 09:59:49 EEST

Merhaba

İnternette Bir Sunucu Var. Hosting + Domain + 10 AD Mail Aldım. Benim Orada
5 MB Her Mail Başına Kotam Var. Ben İstiyorum Ki Şirkette Bir Linux Makine
Olsun Ve Oradan Mesajlarımızı Kendisi Gidip İnternetteki Sunucudan Alsın
Lokaldeki Kişilere IMAP Server Olarak Dağıtsın.Buradaki Mailler De Belli
Kotalar Dahilinde Gelen/Giden Olarak Tutulsun. Ve Mail Yollarken De Bunları
Kendi Üzerinden Yapsın . Ama Yine Hep İnternetteki Sunucuya Mailler Gelsin.
Buna Benzer Bir şey Görmüştüm Tam Hatırlayamıyorum Ama ( IMAP + Vpopmail +
Fetchmail) Vardı Sanırım. Bana Bunlardan Hangilerini Kurmam Gerektiğini Ve
Hangi Dağıtımı Kulllanmam Gerektiği Konusunda Acilen Yardımcı Olur Musunuz
?

Şimdiden Çok Teşekkürler.

Recep CACE