[Linux-sunucu] klavye-fare Gnome sorunu

From: clawhammer (clawhammer@mynet.com)
Date: Sun 16 Oct 2005 - 23:54:12 EEST

selam arkadaşlar
Linux konusunda yeniyim . Bende Microsoft kablolu optik klavye mouse set var. bunu bir türlü Debian 3.1 sarge gnome ile kullanamıyorum bunlar linux ile kullanılamıyor mu ? dpkg-reconfigure xserver-xfree86 komutu ile ne yaptıysam olmadı. Bunun bir ayar dosyası mı var ? Lütfen Bilenler bana yardım etsin
ayrıca uygun yere sormadım burası sunucu ile ilgili soruların sorulduğu yer kd gnome için hangi listeye mail atmalıyım (Ekran kartım PCIe geforce 6600GT) neden gnome çalışmıyor

ilginize teşekkür ederim