Re[4]: [Linux-sunucu] ample mp3 server hakkinda

From: Ercan Istek (ercan@eryaz.net)
Date: Thu 13 Oct 2005 - 17:06:26 EEST

hata yapabiliceginiz biryer yok
zaten degistireceginiz 2 tane deger var orada

[server]
port = 8888

# Unix example:
dir1 = /home/ercan/mp3 = MP3 HOME

bunlari degistirdikten sonra ednayi baslatirsaniz.

http://ip.numaraniz:8888 dediginiz taktirde mp3 listeniz karsiniza gelicektir
istediginiz sarkiya tiklayin winampda calmaya basliycaktir. degisik sarki listeleride hazairlayabilirsiniz.

saygilarimla